No 2.novembra būs mainīts Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS)  pieraksta tālrunis. Turpmāk pierakstīties uz konsultācijām un izmeklējumiem varēs, zvanot uz bezmaksas numuru  80708866.
 
Šogad BKUS izveidota arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus  atbildēt vairāk operatoru, nekā agrāk, kas savukārt nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk.  Operatori var redzēt, cik gaidītāju ir rindā, ir ērti pieejami dati par atbildēto un veikto zvanu skaitu, to ilgumu un neatbildētajiem zvaniem. Tas Zvanu centra vadībai sniedz  pilnīgāku priekšstatu par zvana centra operatoru noslogojumu, darba intensitāti un palīdzēs operatīvi apkopot statistikas datus. 
 
Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas  sarunas tiek ierakstītas un saglabātas. Sistēmā tiek reģistrēti visi zvani un tālruņa numuri, kas operatoriem dod  iespēju atzvanīt klientam arī tādos gadījumos, ja  saruna ir pārtūkusi un zvanītājs nav atstājis savu telefona numuru.
 
Bērnu slimnīca ik dienu saņemam vairāk nekā 1000  zvanu un vairāk nekā 300 e-pastu, tāpēc šogad zvanu centra darba vietu skaits palielināts no 6  līdz 10, lai vecāki iespējami īsākā laikā varētu pierakstīt savas atvases pie speciālista. Izvērtējot pēdējo mēnešu zvanu centra darba statistiku, redzams, ka visgarākais gaidīšanas laiks līdz savienojumam ir dienas  vidū, kad daudzi vecāki darbu pārtraukumā vēlas pierakstīt bērnu pie ārsta.
 
Tāpēc BKUS ieteikums:  vismazākais gaidīšanas laiks būs pēc darba dienas beigām laikā no plkst.18 līdz 20.
 
Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no plkst.8 līdz 20.
 
Ja operatoru nav iespējams sazvanīt, lai informētu par atteikumu, izmantojiet elektronisko atteikuma formu: http://www.bkus.lv/atteikumi/

0 Super!